Rent This Dress



Productcategorieën

FAQ

  • Wat zit er bij de prijs inbegrepen?
    • Huur van het item;
    • Retournering van het item;
    • Het reinigen van het item op het moment dat het item weer door ons is ontvangen.
  • Moet ik mijn gereserveerde outfit zelf wassen of reinigen?

    We zorgen ervoor dat het item gereinigd wordt en weer klaar gehangen wordt voor de volgende klant. Deze services bieden we zodat je niet na hoeft te denken over het reinigen van je gedragen outfit. Wel zo makkelijk! Daarnaast kunnen we op deze manier met alle liefde garant staan voor het behoud en de hygiëne van de jurken.

  • Hoe weet je of het item past?

    We weten dat dit lastig kan zijn als je een outfit huurt. Op onze website proberen wij zoveel mogelijk productinformatie te geven. Hierbij nemen wij de terugkoppelingen van klanten die het desbetreffende item eerder hebben gehuurd mee.

    Dit hopen wij zoveel mogelijk te ondervangen door alle jurken op te meten en te vergelijken met Nederlandse maten. Een Italiaanse designerjurk met een Italiaanse maat omgerekend naar een Nederlandse maat kan altijd groter of kleiner uitvallen. De jurk wordt aangeboden in de vergelijkbare Nederlandse maat.

    Als je nog steeds niet zeker bent over de pasvorm kan je altijd contact met ons opnemen voor een pasafspraak. We denken graag met jou mee!

  • Wat als het item niet past?

    We weten dat het een grote teleurstelling kan zijn als het item niet past.

    Om hiervoor in aanmerking te komen is het van belang het volgende te doen:

    1. Laat ons op de eerste dag van de gereserveerde periode via een e-mail aan info@rentthisdress.nl weten dat het item niet past;
    2. Stuur het item binnen 24 uur terug;Nadat het artikel in de oorspronkelijk staat is ontvangen betalen wij u terug volgens de gekozen betaalmethode. De verzendkosten zijn wel voor eigen rekening.
    3. Heb je het item één of twee dagen eerder gereserveerd dan dat het event plaatsvindt en heb je toch nog een outfit nodig? Neem dan contact met ons op via een e-mail aan info@rentthisdress.nl. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om eventuele alternatieve opties te bespreken.
  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Zodra het item is verzonden ontvang je een e-mail van de vervoerder waarmee je het item kunt volgen en traceren. Zo weet je precies wanneer en waar het item aankomt.

    Als je niet thuis bent op het moment van bezorging kan je hier ook het afleveradres wijzigen naar bijvoorbeeld een afhaalpunt.

  • Wat als mijn bestelling eerder wordt bezorgd dan de gereserveerde data?

    Als het item eerder bij je wordt bezorgd dan verwacht mag je het item houden tot de laatste dag van de gereserveerde periode. Je retourneert het item dan volgens dezelfde stappen. Er worden hier geen extra kosten voor in rekening gebracht.

  • Wat als mijn bestelling te laat aankomt?

    We zijn afhankelijk van onze vervoerderspartners om pakketten op tijd te leveren. Neem contact met ons op via een e-mail aan info@rentthisdress.nl als je het item niet op tijd lijkt te ontvangen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen.

  • Wat als de laatste dag van de gereserveerde periode op een zondag of nationale feestdag valt?

    Als de huur eindigt op een zondag of nationale feestdag en er is geen open afleverpunt van de vervoerder op het retouretiket te vinden, mag je het item de eerste volgende dag vóór 13.00 uur retourneren. De kosten voor het laat retourneren van een item worden in dit geval niet in rekening gebracht.

  • Wat als je het item te laat retourneert?

    Als je het item niet op de laatste dag voor het aangegeven tijdstip retourneert kan dit betekenen dat de volgende persoon die van plan was om het item te dragen dit niet meer kan.

    Retourzendingen moeten worden afgeleverd vóór 13.00 uur bij de vervoerder die op het retouretiket staat vermeld. Je bent aansprakelijk voor eventuele te late kosten, ongeacht eventuele derden die betrokken zijn bij de retourzendingen zoals een familielid of een vriend.

    De kosten van €30,00 per dag worden in rekening gebracht op het bij ons bekende rekeningnummer voor elk item dat niet op tijd wordt geretourneerd.

    Als het item niet binnen 7 dagen na de laatste dag van de gereserveerde periode is geretourneerd wordt het item als ‘’niet retour’’ beschouwd. We zullen de waarde van het item bij je in rekening brengen.

    Houd er rekening mee dat Rent This Dress het recht voorbehoudt om deze kosten in rekening te brengen.

  • Wat als je het item hebt beschadigd of bent kwijt geraakt?

    We hopen dat je het item met zorg behandelt alsof het van jou is. Er kan natuurlijk altijd iets gebeuren. Mocht dit het geval zijn neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via een e-mail naar info@rentthisdress.nl . We zullen proberen naar een oplossing toe te werken.

    Onze artikelen zijn gedekt voor eventuele schade tot 50 euro. Voor kosten boven dit bedrag behoudt Rent This Dress het recht om de waarde van het item bij je in rekening te brengen.

     

  • Wat als je last minute nog op zoek bent naar een outfit?

    Als het item wat je voor ogen hebt nog beschikbaar is op onze website raden we je aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via een e-mail naar info@rentthisdress.nl.

    Op deze manier kunnen wij kijken of wij het item, tegen een bepaalde verzendtarief, middels een spoedlevering als nog kunnen bezorgen. Kom je uit de buurt kunnen we mogelijk een ophaalafspraak inplannen. Hoe dan ook, we denken graag met je mee!